Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 2 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zmiana użytkownika budynku

Kroki związane z zawarciem umowy w przypadku zmiany użytkownika budynku (przez użytkownika rozumie się właściciela budynku lub osobę posiadającą do niego tytuł prawny).

  1. Dotychczasowy Odbiorca składa PDFwniosek o rozwiązanie umowy.pdf, w którym wskazuje swojego następcę - chyba, że woda ma zostać odcięta, a wodomierze mają zostać zdemontowane.
  2. Nowy klient składa PDFwniosek o zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków.pdf.

Wraz z wnioskiem należy złożyć:

  1. dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości oraz w przypadku najmu zgoda właściciela nieruchomości na zawarcie umowy
  2. w przypadku wspólnot mieszkaniowych:
    • akt założycielski wspólnoty
    • lista członków
    • umowa o zarządzanie

 

Wersja XML