Biuro Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Klienta mieści się w siedzibie Spółki przy ul. Oleskiej 64 w Opolu (wejście od ulicy Rataja).
Biuro czynne jest w dni powszednie w godzinach: 7.00 - 15.00.
Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia zachowujemy wszelkie niezbędne środki bezpieczeństwa i ochrony osobistej, tj:
- obowiązkowa dezynfekcja rąk,
- obowiązek zakrywania ust i nosa,
- limit jednocześnie przebywających osób w Biurze Obsługi Klienta wynosi 4,
- prosimy o zachowanie 1,5 metrowej odległości od siebie.
Przed wejściem do BOK rekomendujemy przejście przez śluzę do dezynfekcji, która znajduje się przy portierni.
W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, zachęcamy do korzystania ze zdalnych form obsługi.
- Biuro Obsługi Klienta:
- adres email:
- telefonicznie: 77 443 55 00
- fax: 77 443 55 03
- Awarie prosimy zgłaszać pod nr tel. 994 lub 77 443 55 49 lub za pomocą formularza zgłoszenia awarii.
- Odczyt wodomierza może być przekazany w formie elektronicznej:
- poprzez stronę www, - formularz odczytu wodomierza
- aplikację mobilną - aplikacja mobilna
- telefonicznie.
- Odbiorcy indywidualni - Opole i Opole - Winów 77 443 55 34, 77 443 55 37
- Firmy Opole - 77 443 55 35, 77 443 55 46
- Gminy i Opole – Chmielowice, Żerkowice, Sławice, Wrzoski, Karczów, Czarnowąsy, Borki, Świerkle, Brzezie, Krzanowice – 77 443 55 33, 44 443 55 82
- Skrzynka podawcza - dostępna całodobowo, umieszczona przed wejściem do siedziby Spółki WiK w Opolu (ul. Oleska 64 – wejście od ul. Rataja). W skrzynce podawczej można umieszczać wszelkie wnioski i inne dokumenty adresowane do Spółki.